Deniz_kvk Kızlar kan damlasını ne kadar süredir kullanıyorsunuz? Leke oluştu mu? Çözümü var mı? Brn sidefer kullanıyorum. 10 aydır. Leke oluştu.
Tospagam Deniz_kvk hemen bol su verirseniz iyi olur hatta dişlerini fircalarsaniz daha iyi olur doktorumuz öyle söylemişti
Merve5627 Deniz_kvk büyük oğlum sağlık ocağının verdiğini kullandık hiç leke olmadi şuan 3 yaşında Kızım da 6 aylık ocean kan damlası kullanıyorum bir sıkıntımız yok
cinara Duygugenc16 saglik ocagi vegaferon verdi bebegim cildirdi huysuz oldu doktorum sidefer verdi asiri memnunum bu kan damlasindan diste leke olustugunu bilmiyorum ama