zaynebimmm süt zaten 6 aydan sonra ihtiyacını tam karşılamıyor bu aylarda ek gıda takviye oluyor ben 2 öğün veriyorum yetiyor şükür anne sütü de ana öğünümüz birde meyve yoğurt veriyorum ya karıştırıp ya tek ama gece yatmadan önce anne sütü içmeden uyumuyor bebekten bebeğe değişiyordur gelişimleri farklı sonuçta biz şuan bu şekilde gidiyoruz yetiyor şükür kilosunu bilmiyorum 6. Ayda gitmiştik 9. Ayda sağlık ocağına gidicem aşı var galiba ona göre baktırıcam