elha_3 Kızlar hayırlı geceler 😊 bebeğim8 aylık 22 günlük hipp mama kullanıyoruz ama sevmedi tadı güzel olan mama ve memnun olan anneler yardımcı olabilirmisiniz lütfen …..
[silindi] elha_3 doğduğundan beri aptamil veriyordum 5 ay 22 günlük oğlum hem emzirdim hem mamaya devam ettim severekde içiyor bebelqc gold da aldım ama leş gibi çürümüş balık kokuyordu çöpe attım aptamile devam ettim
Tugbahosoglu elha_3 ben SMA kullanıyorum çokta memnunum hem anne sütüne en yakın mama doktorumda söylemişti.. Hipp bizde aşırı gaz yapmıştı