7-8 gündür kaka yapmıyoruz biz teyzeleri belkide daha fazla 😭 yedikleri içtikleri nereye gidiyor kızımın anlamıyorum 5 ay 2 günlük daha . Kabız olan bebek çok huysuz olur diyor annem ama benim kızım gayet neşeli güleç hiç huysuz değil normal mi acaba bu bi doktora götürsem mi ?