Kızım bir hafta önce hasta oldu ateşi çıktı grip oldu. Son üç dört gündür de iyi iyileşti tamamen. Ama uykusu iyice şaştı. Hasta olmadan önce bi düzenimiz vardı. Gündüz iki uyku yapar aksam da ennn geç 21:30da yatırırdım. Şimdi iyileştiğinden beri gündüz asla uyumak istemiyor uyusa bile yarım saat kırk dakikayı geçmiyor. Aksam da 22ye kadar zor uyuyor. Bıraksam sabaha kadar döner durur. Neyse 22fe yattı mı en fazla gene 40dk sonra uyanıyor ve sürekli böyle. Kucakta uyuyor emerken uyuyor ama yatağında assslaaaaa. Niye böyle oluyor. Niye birden böyle değişti sizinkiler de böyle olan var mı Allah aşkına.