Hanımlar 3 ay önce doğum yaptım sezeryanla 40m çıktı bir hafta sonra lekeli şekilde adet oldum sonra olmadım göbeğim var ve karnımda tekme gibi hareketler var bazıları bağırsak hareketleri diyo yerine oturuyor falan şuan da 5 6 saniye sürdü 😂 normal mi