Efege Anneler bebeğim dört aylık her ay Bir kilo alırdı bu ay 300 grm almış Bi üzüldüm ne yapmalıyım beslenmeside iyi hem meme hem mama şeklinde gidiyoruz benim gibi durum yaşıyanlar varmı
Derinkolgillerr Efege benim bebeğim de 4 aylıkken 400 gram almıştı o aya kadar bir buçuk kilo alıyordu hep. Geceleri hep uyuyordu emmeye kalkmıyordu mesela gece 11 de yatıyordu sabah 8 e kadar uyuyordu. Doktor gece emzirmelerine devam et 6. Aya kadar dedi 6. Ayındaki kontrolünde 2 kilo almıştı 2 ay da tekrar ilk zamanlara geri dönmüştük. Şu an 6 ay 18 günlük bebeğim. Gece beslenmesini fazla yapmıyorsa ya da benim ki gibi hiç yapmıyorsa ondan olabilir
Asd12345 Efege Aynı şey bizim başımıza da geldi canım hiç sorun etme 300 gram almıştı kızım 4. Ayda sonra toparladı 5.5 aylıkken ek gıdaya başladım ve şimdi 10 aylık ve 9 kilo oldu hamileyken de doktor ilk başlarda kilosu düşük sen kendini besliyorsun bebek kilo almamış bilmem ne falan diyordu 39. Hafta bu çocuğu sen normal doğuramazsın 3.600 dedi ama 40+5 de 3.260 la normal doğurdum kızımı yani bebeğinin karnının doyduğunu mutlu yada mutsuz olduğunu sen zaten anlayabilirsin ama 4. Ay atağı çok fena Allah bol sabır versin bütün annelere
Kavinsmom İlk üç ay alması gerekenden en azından ortalama olarak yüksek almış. Bu ay ise yine üst sınırda almış. Persentil tablosunu takip edin, bir sorun olsa zaten size bir şey derdi dr.