Nazlberenn fitonun işe yarayacağını sanmıyorum canım o genelde pişikte iyi. Bana verdiği de hormon kremi bebeklerde östrojen hormonu salgılanmadığı için yapışıklık olabiliyormuş. Hırmın kremi olduğu içinde max. 14 gün mercimek kadar kullanılıyor ama biz faydasını gördük. Eliyle açınca bir daha yapışırsa daha zor açıldığını duydum. Bizimki masajla açıldı ama tekrar yapışmayacağının garantisi yok. Sık sık kontrol ediyorum.