Iyi geceler anneler. Oğlum 15 aylık ve son 4-5 aydır hep geceleri yanımda uyumak istiyor. Ilk 1-2 saat kendi yatagında uyuyor sonra uyanıyor ve yanıma almadan asla bidaha geri yatmıyor. Herşeyi denedim maalesef alıştı artık yanımda uyumaya. Benim gibi olan varmı? Veya daha önce bu durumu yaşamış olupta bi çözüm bulan varmı? Şimdiden teşekkürler