6 aylık bebegim var biraz halsizleşti burnu akıyordıçu öksürükte başladı diye carpol vereyim dedim. Eşim carpol şişesine kantron yağı koymuş. İlacı ilk defa kullanıyorum kaşığa koydum içirdim kaşıkta kalanıda ben içince farkettim yağ olduğunu çocuğuma birşey olmaz değil mi?