bebegim dunden beri ateşli.doktora goturduk boğazında kızarıklık disinda bir sey yok dedi 11 aylik diste çıkarıyor.antibiyotik vermedi.iburamin veriyoruz 5_6 saatte bir 39.8 e kadar cikti inatçı bir ates var.bu arada idrar tahlili verdik temiz.kultur yarin cikacak bur durumu yaşayıp antibiyotik kullanmadan atlatan varmi aranızda sasirdim kaldim