Papatyamoms 2 aylık olcak bebeğim 5 gün sonra bizde o durumdayız en başından beri. Emdiği için mutluyum çok şükür. Emziğide zorla aldırmayı başardık ama yinede durmuyor emerken uyuyor yan tarafa koyuyorum ağlamaya başlıyor. Ne zamana kadar böyle olacak bilmiyorum artık 💘😁