Dilek-umut bi yeri ağrıyorsa d aiçli içli ağlayabilir canım. Banyo yaptıysa kulağına su kaçmış olabilir, dışarı çıktıysanız kulağı üşümüş olabilir, gaz sancısı olabilir, kaka yapmadıysa ondan olabilir, senin yediğinn bişey karnında buruntu yapmış olabilir. Olabilirde olabilir ☺️ kulağına biraz sıcak nefesini ver, karnına masaj, bide ben biraz başını ovardm kendimizden pay biçelim çok ağlayınca başımız ağrır. Bide kucak tek şifası anne kucağı her ne sıkontısı varsada ☺️geçmiş olsun🤲