Birgoooo bız şuan 3 ay 6 günlüğüz 4.ayda tadımlık olarak sebze ile başlayacağım ama tabiki sadece tadımlık şeklinde öğün olarak değil yani yavaş yavaş alışs8n diye. Kendi doktorum da oğluna öyle yapmış 5.ayda çorbalara bile başlamıştım dedi ve şuan meyve yemeyi sebzeleri çok seviyormuş o yüzden ben de erken başlayacağım bir de bizim emme reddimiz var sağıp veriyorum ve hiçbir mamayı kabul etmiyo biraz mecbur da kaldim yani