Pasaannesiiii Bebeğimin saçları çok dökülüyor,nevresimi hep saç, ağzına girecek diye korkuyorum 2 buçuk aylık, bu zamanlarda bebeğinin saçını kesen var mı
Seherronya Pasaannesiiii kessenizde çok faydası olmaz sanırım çünkü her bebekte olan bir durum belirli bir aya kadar dökülüp sonra güçlenip çıkıyo biizm 6. Aya kadar sürdü sonrasında güçlenip çoğaldı saçlar
Muhlise Pasaannesiiii ayyy benimde öyle 🤦🏼♀️ Üç aylık olduk bize kafasının sağ ve sol tarağı kel 😅 inşallah daha gür çıkar en yakın zamanda 🙏🏻😅