Bebeğim 2 bucuk aylık. 2 saatte bir emzirmeye calısıyorum emiyor ama iki gögsümü emmiyor birini emiyor diğerine gecince emmiyor ben de 2 saatte bir önce birini sonra birini veriyorum. Doyuyor mudur ? Birde bazen emerken boğuluyo bırakıyo bidaha emziremiyorum. Kilo alımı da çok iyi değil. Bi çözümü olan var mı sizde emmeler nasıl ? Normal mi bizimki ?