LokumAnnesii Merhaba anneler bebeğime doğum hediyesi yaptırmamıştım magnet istiyorum nereden yaptırdınız tavsiyelerinizi alabilir miyim ? Birde ne kadara yaptırdınız kaç adet yaptırdınız ?
Efeefe52 LokumAnnesii eğer fotoğraflı bişe istiyorsanız fotomagnet var ben ordan yaptırmıştı. Ürüne göre fiyatlar değişiklik gösteriyor tabi ben 15 tane 30 liraya yaptırmıştım kargo ile
sagittarius_mom LokumAnnesii merhaba Sosyopix den yaptirabilirsiniz ınstagram’dan bakın isterseniz sahibi bizim aile dostumuz çok güzel tasarimlar yapıyor :)
EsraEge LokumAnnesii merhaba. Ben KAÇUV(Kanserli Çocuklara Umut Vakfı) dan Magnet yaptırdım. Tanesi 4 liraydı ve en az 40 tane yaptırılması gerekiyordu 2 ay önce yaptırdım.
birdost Ben ilk doğduğu zaman açacak magnet yaptırmıştım.. internette atölye şerife var ordan tanesi 3.25 e yaptırmıştım. Şimdi ne kadar bilmiyorum. 70 tane yaptırmıştım
Berika06 Merhaba bende yeni başladım bu işe uafktan makina aldım satış yapıyorum çok çeşit var inan ki resimli resimsiz çizgi film karakterli normal ahşap pleksi renkli renksiz hepsinin de fiyatları farklı
Woody LokumAnnesii ben Kanserli Çocuklara Umut Vakfından yaptırmıştım.hem bağış gibi oldu. Korona sağ olsun. Hepsi de elimde kaldı🙄