Partk cidden bakkaldan aldım bebedor mu neydi 9 liraya tuttu reçelsiz falan ama emzik kötü belli rengi değişti emmekten😂bide onların plastiği yumuşak ya emmesi kolay sanırım hemen tuttu baktım mikrop yuvası philipsten avent şeffaf uçlu olandan aldım bi iki öğürdü almadı bal hariç reçel pekmez şekerli suya batırdım verdim ama gittikçe azalttım çok batırmadım sonra aldı ne yap et sen daha çok inat ol ver valla büyük rahatlık o atsın sen ver ağzına