Aslanannesii 14 aylık 6.aydan sonra oyuncağa ayırdığı vakit 3 dk fazlası yok.tek oyuncağı var o da benim 😅 beraber oynarsak daha fazla zaman ayırıyor oyuna ama yanlız oynarsa 3 dk geçmiyor.bence çok normal bi durum bildiği oyuncaklar zaten neden yeni görmüş gibi dakikalarca oynasın ki oyuncakdan ziyade birlikte yakalamacilik,gıdıklama veya saklambaç oynamayı daha çok seviyor.