Evet kizlar üç oğlum var 🙏 en küçüğü 15 aylık 🤗
Burda okuduklarimdan sonra bizde bir tuhaflik mi var diye düşünmeden edemiyorum.bebegim anne baba demiyor hiç kelimesi yok yani sadece biseyi elinden alınca kızgınlığını ifade ediyor sinirleniyor onun dışında biseyi eliyle göstermiyor ben bişey deyince de yapmiyor ama çok neşeli bir bebek kardeşleriyle eğlenmeyi sever. ben pek bı sıkıntı göremiyorum ama burda sürekli otizim yok konuşmuyor yok bunu yapamıyor gibi postlar gördükçe düşünmeden edemiyorum bizde mi bı anormallik var aynı durumda olan var mı 🤔🤔