[silindi] benım bebegım de hiç sevmez yüzüstü yatmayı,durmayı.sırf bu yüzden geç emekledi hiç alıştırma yapamadık asla durmak istemezdi o sekılde. 9.ayda ancak emekledi.ama hiç sorun etmedık bunu yanı önemli bir şey degıl.bazı bebekler de coksevıyor yüzüstü yatmayı