Yagmuricenkiiz 16 aylık oğlum dün gece sabaha kadar kustu. Patates çık yedi ona yorduk. Sabah kusma ve ishal başladı. Acile gittik çocuk doktoru yarın gelecek acilde serum taktılar iki vitaminle iki şurup verdiler eve geldik biraz yemek yedi uyudu sonra yine aynı. 3 saatte yedi kez tuvalet yaptı ancak su şeklinde fışkırarak. Biraz muz verdim ama fark yok. Var mı bir tavsiyeniz
Alinduru Yagmuricenkiiz çok geçmiş olsun. Acilde tahlil falan yapılmadı mı enfeksiyonu var mı diye acaba?
Meleksmom Küçüklerde sıvı kaybi yetişkinlere gore daha ciddi seyrediyor.. Farkli bir hastaneye görünseniz ,rota virüsü almış olabilirmi? Bol sıvı verin cok onemli kaybettiğini alması lazım
momofemir İhmal etmeyin,merkeze götürün hemen. Bebek sıvı kaybetmesin mutlaka su ,emiyorsa anne sütü verin bol bol
momofemir Fışkırırarak kaka yapıyorsa rota olmuş olabilir çok tehlikeli. Vakit kaybetmeyin lütfen💙 ben 25 yaşımda rota oldum..ben bile dayanamadım..acillerde kaldım