Sevgili anneler 5ay 20 gunluguz neredeyse 6 aylik olduk 4.ayda ek gidaya basladik ve hala aptamilede devam ediyoruz ikisi ayni anda gidiyor ama aptamil 6 aya kadar diyor aptamil2 yede gecmek yerine ek gida aldigi icin biraktirmak istiyorum gunde 3 sefer iciyor zaten onuda nasil biraktircam