Melisakyol genelde sıcak oluyor. Elimden geldiğince çorabını tekrar tekrar giydiriyorum. Ama salon komple halı ve galiba çorapla bunalıyor ve çıkarıyor sürekli. Ama bu durum biraz evinize bağlı. Mesela komşumun evi çok soğuk. Arada kızlarımızı oynatmak için gelip gideriz ve ben onun evinde ince ve kalın olmak üzere 2 çift çorap giydiriyorum. Çünkü alt kat yakmıyor, binanın yalıtımı yok ve yerde halı çok fazla yok.