Hanımlar merhaba 2 ay önce doğum yaptım 1 ay sonra adet oldum. 40 im çıkınca doktorumun tavsiyesiyle cazeratta kullanmaya başladım ama takvime göre daha 10 gunum olmasına rağmen tekrar hap bitmeden hastalandım ama suan 2. Gun kesildi sabah da birsey yoktu maydonoz suyu içtim ondan sonra biraz geldi ama simdi tekrar kesildi. Bu normal mi acaba cuma günü spiral taktırmak icin randevu almıştım hastalandım diye ama bu şekilde gitsem de takılmaz sanırım