Selam arkadaşlar dün emar çektirdim nügün sonucu doktora gösterdim 2 tane fıtık olduğunu söyledi 10 tane iğne yazdı… 6.5 aylık bebeğim var emziriyorum iğne olduktan 4 saat sonra sütün hepsini sağ dök öyle emzir dedi yada 6 saat sonra 10 cc sağ onu dök emzir dedi… Emzirirken böyle bişeyi yaşayan olduğu gercekten emzirememek sağıdını dökmek ve bunlara rağmen acaba bişey olurmu korkusu çok kotu bu 5 gün ben ne yapacam nasıl geçer bu 5 gün 😪😪😪😪