EmnEymn tabiki, trans yağ içeriyor yani kanserojen madde, çok şekerli beni bile 3-4 yesem kesiyor çocuğu düşünemiyorum 🤦♀️ Paketli gıdalar raf ömrü uzun olsun diye kabartıcı koruyucu tatlandırıcı gibi bir sürü kimyasal kullanıyorlar. Bebeğinize herhangi birşeyi vermeden önce araştırırsanız internetten bakarsanız bulabilirsiniz her cevabı 🌸