10 aylık kızım sürekli kabız oluyor. Aslında tam anlamıyla kabız da değil kakasını zorlanarak yapıyor. Kabız yapacak hiçbi ürün yedirmemeye çalışıyorum. Muzu çok seviyor ama kabız olduğu için vermiyorum. Doktora götürmek de istemiyorum ortalığın hali belli. Böyle olup bitkisel bişeyler kullanan var mı? Yada önerisi olan varsa sevinirim