Bir ay oldu ek gıdaya başlayalı her yemeğine zeytinyağı koyuyorum onun dışında anne sütü alıyor bebeğim. İlk başlarda kakası normaldi tabi anne sütü aldığı zamana göre değişmişti ama normal yapıyordu hergün ya da iki günde bir. Bir kaç gündür her gün az az yapıyor ve misket gibi katı katı yaparken ıkınıyor ama ağlamıyor kabız mı olmuştur acaba? Yaşayan var mı?