Hsrtgndz duyguluu e bebek te indirim de aldım inşallah bende memnun kalırım diğerinde şeker vardı bunda hurma diyir
89Kbr Ben de kullanıyorum hamm ve ekoorganik’in bebe bisküvisini.. 2’si de. Gayet güzel hatta hamm’ı ben de yiyorum😂🤦♀️
duyguluu Hsrtgndz hamm ve hunnap iyi canim ikisinide kullandim once evde yapmıştım simdi buyudu artik diye hemde seker az cok degilki
Hsrtgndz 89Kbr netten baktım normal 400gr 22tl diyor ebbeekte 15tl ye aldım aslında almiycaktim çok kotuluyorlar zararlı diye oyuzden ama doymuyor çocuk anne sütü veriyorum ona ek sebze püresi ama çok az yiyor emiyor belki severse yer dedim