Yaklaşık 1 haftadır doğru düzgün ne ek gıda yiyor nede emiyor 😞 huzursuzluğu yok, dişi kabarmamış burnu tıkalı desem oda değil ateşi ve rahatsızlığı da yok anlamadım bi türlü ya sizin bebişler ne durumda? Neden böyle yapıyo olabilir üzülüyorum şimdi beslenemedi uyumak istiyor vicdanım da rahat değil böyle yatırmaya