Edaaaa01 Ceyrekli bileklik yaptırmak istiyorum siz ne kadara yaptırdınız acaba çeyrek biz verirsek el emeği ne kadar vermemiz gerekir acaba
Mom44454 Edaaaa01 çeyreği verseniz bile ip için kulp yapmaları gerekecek 40/50 tl işçilik alıyorlar iple beraber
GulseNavin Edaaaa01 ben yaptırmıştım kendi çeyreklerımden 6 çeyrek verdim 5 tanesi bileklik oldu diğeri ise el emegi işlemi için verdim o zaman ceyrek 300 . Ucuna taktırmayın ekstra o heryere takılıyor.
Naciyedinc 650₺ ye yaptırmıştım. Bir yıl geçmeden kaybettim 🙄 eğer ki iş yaparken kolye bilekliği hep çıkarıyorsanız , sürekli bi yerde çıkarıp unutuyorsanız yaptırmayın derim
Talhaz Edaaaa01 ipli olandan yaptıracaksanız ben kendim çeyrek vermiştim hiç üstüne ödeme yapmadım siyah ipli çeyrek bileklik olarak değiştirmiş oldum .
defnesmomm Edaaaa01 ben geçen yaz kendi çeyreğimi götürüp yaptırdım. Deri kayışlı, altın rengi kaplaması olan bi bilekliğe monte ettiler. 20-30₺ gibi bi para vermiştim sadece işçilik olarak
esraeylul34 Edaaaa01 ben yaptırdım modelden modele degisiyo 80 lira dan başlar ama ben öyle yaptırdım koptu bende bı yerden 35 TL ye dişini alıp kendim taktım çeyreğini🤣
Papatyams_2021 Edaaaa01 https://imgyukle.com/i/NowhWs Ben değil ama eşim bunu yaptırdı sipariş verdik ne kadar fiyatı bilmiyorum sormaya utanıyorum 😂
Mucize_bebekim34 Edaaaa01 kuzum ben gecen sene evlilik yıldönümünde esim yaptirmisti benim ceyrek bilekligum yanlari ipliydi bi ay sonra rengi degisti sonra kopar gibi oldu o zaman 700 lira almisti 80 lira işçilik almisti adam ondan hic önermem baska bisey al bence asla bidaha almam
Edaaaa01 Mucize_bebekim34 hiç o yönden düşünmemiştim ne bilim arkadaşlarda görünce heves ettim bende eşimde istiyorsan yaptıralım diyince direk fıkır almak istedim
Periii Edaaaa01 biz 5 çeyrekli yaptırdık 8 çeyrek vermiştik Ağustosta eşim Doğum hediyesi yaptırmıştı o zaman 7200 tl civarıydı şimdi çeyrek fiyatı düştü oda 5500-6000 arası
Yeti Edaaaa01 çeyrek değilde reşatla yaptırdım ben reşatı ben götürdüm 20 lira da takma ücreti ödedim okadar