Hanımlar bebeğim 6. Ayının sonunda alt iki dişini patlattı dişler çıktı şuan 7.5 aylığız ama hala deli gibi eli hep ağzında ve haşa salyası çok yoğun üst damakta herhangi bir kabarma kızarıklık falan da yok anlamadım bu durumu fikri olan var mı acaba