22 aylık. Babası uyutmaya götürüyor çığlık kıyamet ağlıyor anne diye mecbur ben gidiyorum. Altını değiştirmek istiyor yine izin vermiyor kaçıyor asla açtırmıyor bir tek tv açarsa açabiliyor. Odasında oyun oynuyorlar misal,bir anda annem diyor kalkıp koşa koşa bana geliyor. Başka kimseye böyle değil. Babaannesiyle anneannesiyle daha kolay anlaşıyor onlar varken beni aramıyor gözü. Bütün gün görmüyor babasını adam eve geliyor umrunda olmuyor yine benim paçama sarılıyor. Benim için çok yorucu oluyor bu durum maalesef. Neden böyle? Yaşayan var mı hatam nerde? Eşim ilgilidir bu arada. Oyun oynarlar falan ama biraz düzen ve temizlik takıntısı var. Çok karışıyor çocuğa. Parmak boya bile yaptırmıyor kirlenecek diye 😬 Bununla ilgisi olabilir mi?