iki_prens_annesi_ Miniko42 tam anlayamadım ama yumurtaliklardan bahsediyosaniz oglumda da vardi 1 yasa kadar gecer demisti doktorumuz 3uncu ayinda geçmişti
Miniko42 iki_prens_annesi_ evet evet yumurtalıkların da peki bişey kullandınız mı yaptiniz mi onun için yoksa kendiliğinden mi geçti