1lk bizdede vardı hastaneye yattık 3 gece kaldık 😐 değerler biraz düşünce çıkardılar ama o hastanede yatması o kadar zordu ki küveze aldılar ve küvezde biz bakıyorduk 🙁 çıkınca geçmesi için bir çok şey denedim hepsini yazayım size çok şükür bizim şimdi bitti üç günlükken yattık hastanede şimdi 21 günlüğüz atlattık. Bir çay kaşığı kadar su verdim emzirdikten sonra ama sürekli vermedim arada verdim. Güneş ışığının vurduğu yere koydum yüzü Güneş alsın diye. İki saatten fazla uyutmadım zorlada olsa kaldırdım emzirdim. Gece Işık’ları hiç kapatmadım. Böyle geçti bizim :) inşallah sizde atlatırsınız insan gerçekten kötü oluyor öyle gördükçe