Valla canım neredeyse 6 aylık olduk sayılır 4.ayına kadar çok düzenli uykularımız vardı gece belki 1 bilemedin 2 kere kalkar emer geri uyurdu 4.ay itibari ile tamamen çaki gibi bir şey çıktı ortaya ne emer ne durur ne uyur 5.ayımıza girerken seviniyorum düzelecek yine eskisi gibi olcak diye ama yok anam olmadı 6.ayımıza giricez 5 gün kaldı bırak düzelmeyi eline oyuncak verince bir iki oyalanıp sonrasında sebebini çözemedim bir türlü sinirlenip fırlatmaya başladı bu sefer çakinin gelini diyorum artık saldım iyice bende