Melisanaz merhaba benim kızım şuan 2 aylık ve ilk ayında sizin gibiydik. Ben kızımın gündüz 12 saat uyumadığını biliyorum 1 dk bile uyumadı. Ama zamanla düzene girmeye başladı. Şuan daha iyi durumda kısa kısa uyuyor ama uyuyor çok şükür. Sanırım bebek büyütmek biraz sabır işi. Birkaç gün öncesine kadar hep ağlıyordu memeden başka şekilde uyumuyordu. Çocuğumu hiç sevemeyecek miyim diye üzülürken bir sabah kalktık agulara başladı uykusu düzene girdi inanın bir gecede değişti. O yüzden pozitif olup bebişkolara güzel enerji yollayalım. Biliyorum çok zor ama sabredince zamanla herşey yoluna giriyor :))
Birde bebeklerde büyüme atakları oluyor. Atak haftalarında bebekler huysuzlaşıyor uyku sorunu, hep memede kalma isteği oluyor. Bu atak haftalarını takip ederseniz sizin içinde çok rahat olur ☺️