Edizbeyinannesi bizim yüksek dediklerinde 80 falandı galiba ama söyle birsey varmış bazen hastanenin değer aralıkları farklı olabiliyormuş bilemiyorum doktorunuza danısın bi zaten yüksekse size söylerler bide söyle bişey var durdugu yerde yükselen bişey değil damla fazla kullanıldıysa yükseliyor ben doktorun dediği damla kadar veriyodum bi ara bnde bi kaç gün kendim kullanmıştım benden sütle cocuga gecmiş ve fazlalaşmış galiba