Minnakimmm biberon doğduğunda ilk 20 gün neredeyse her akşam sütümü az sanıp 1 kere mama verdik sonra mamayı kestim gerek yokmuş, artık stok sütüm için ama çok nadir kullanıyorum şükür meme reddi olmadı hatta dediğim gibi biberon reddi oldu 🙄 inşallah ataktandır ama işe başlayınca hergün biberon kullanmak zorunda kalınca red olur diye korkuyorum o yüzden kaşık biberonu sordum