Kuzum 4 aylık, çocuğunu geç sünnet ettiren annelerden en çok duyduğum söz “keşke küçükken sünnet ettirseydim” bende biraz araştırdım çabuk iyilesiyormus iyi bari yaptırayım dedim başta çok korktum çok tereddüt ettim çocuğuma nasıl kıyarım dedim, yola çıktık o an bile geri dönmeyi düşündüm 😅 neyse pazartesi günü gittik bizden küçük 3-4 bebek vardı sırada lokal olduğu icin ilk önce iğne yapıyorlar 15 dk sonra sünnete alıyorlar. Bizimki ignede birazcik ama birazcık ağladı 😚Ameliyathane değil bu arada muayane odası gibi bir yer, aldılar sünnete tabi bizde yanında bir örtü örttüler biz baş ucunda durduk. Telefondan pepe şarkıları açtım yalnızca bacaklarını bağladıkları için biraz huysuzlandi ama çabucak sustu. Bir 10 dk ya sürdü ya sürmedi bilgilendirme yapıldı ilaçlar verildi gönderdiler bizi 1 dk bile tutmadilar. Ben giderken kara kara düşünüyorum evde halimiz nice olacak diye ve sonuç; maşallah diyin 😝bebeğim ne ağladı nede huzursuzlandi. Pipisini görünce sanki sünneti ben olmuşum gibi ah vah ediyorum onda tik yok😅 hiç korktuğum gibi olmadı iyi ki yaptırdım diyorum büyüyünce psikolojikmen aglayacakti acimasa bile. Darısı diğer çocuklarımızın başına sorusu olan varsa cevaplarım 😊