Bebeğime uyku eğitimi verdik kendi kendine yatağında uyuyor ama normal bir yatağı var yanı korkuluklu falan. Ama eğitmen park yatağa geçmeniz şart dedi ayaklanmaya başladığında mevcut yataktan çıkıp gidebilir dedi. Park yatak almadan önce sizlerin tecrübeleri nelerdir sorup öğrenmek istedim