Aybars2020 ay bizde 2 ay 22 günlüğüz, memeden bir çekiyor ağlıyor birmçekiyor ağlıyor, ben ağzına çok dolduğundan dolayı ağladığını düşünüyorum , genzine çok kaçıyor çünkü . Atak döneminde mi değil mi bilmiyorum ama gerçekten çok yorucu oluyor bu şekilde emmesi . Sağıp biberonla veriyorum