Arkadaşlar dün bebeğimi sezeryan doğum ile kucağıma aldım ama bebeğim emmiyor . Önce gogsumu tutamadı gece 3 de eşim silikon göğüs ucu aldı onunla tuttu ama bu sefer de sütüm yok bebeğim aç ağlıyor sürekli gece perişan olduk resmen . Hastanede mama verildi ama o da bir yere kadar sütüm nasıl gelecek . İncir yiyorum pekmez tereyag karışımı hoşaf komposto ama yok yani