2 ay 10 günlük oğlum son 3 4 gündür uyumuyor.Uyuyor 10 dk sonra uyanıyor genelde en fazla 1 saat uyuyor deliksiz önceden 3.5 saat falan uyuyordu genelde huzurlu gündüzleri falan ama bazen anlamsız ağlama krizine giriyor.Karnı tok gazı yok anlamıyorum noldu bu cocuğa uyumuyor diye sinirleniyorum bu sefer sinirleniyorum diye kendime kızıyorummm cökmüş durumdayım resmen atak dedikleri bumu oluyor acaba