Oğlumun süt alerjisi vardı sonra geçti derken son zamanlarda ne versem boğazında hırıltı oluşuyor gözlerini kasıyor ve burnu akıyor bu alerji belirtisimi? Kakası mukuslu oluyor bazen ve koyu yeşil kaka yapıyor hep. Sunuda belirteyim hem dış donemindeyiz hem grip olmuştu balgamı vardı hala hastalığı devammi ediyor yoksa yediklerimi dokunuyor inanın anlayamıyorum çünkü yiyecek verdikten sonra boğazında balgam oluşuyor gibi oluyor ama ne versem böyle oluyor artık kafayı yicem. 10 buçuk aylık bu arada. Sonradan alerji oluşur mu şimdi ben napcam tekrar mi üç gün kuralı yapicam herşeyi sil baştan 😢😢