Kzlr dıkıssız cektı doktor cuma günü 2gun ateş oldu sonra gectı ama cekılen yer zonkluyor 2 kutu hapı 3gunde btıp tekrar alıyorum ya gecelere kadar oturuyorum acısndan baska yere gösterdim düzgün dedı acaba o doktora gitsem mı derim o delık yerı kapatıyor galıba dısın çıkan yerı yutkunamyrm acaba neden böyle oluyor dısten kalan derıden mı acıyır o çukur yer acaba