geceuyumayanne1 ben normale o kadar odaklıydım ki 8 saat suni sancı almama rağmen sezaryene döndü doğum. Spinal oldum ben. Hiç bilgim yoktu şok ve üzüntü içindeydim zaten normale odaklandığım için. Birde sezaryeni öcü gibi anlatıyodu herkes. Aa hiç de öcü değilmiş valla aksine (en azından kendim için) çok güzel geçti 3 günde toparladım temizliğimi herşeyimi yapabiliyodum. Doğumdan sonra sade kahve iç baş ağrın olmasın. Genel anestezide çok baş ağrısı oluyo diye biliyorum, benim ağrım olmadı. Kesinlike en önemlisi doğumdan sonra yürüyüş yap, yürüdükçe açılıyosun çünkü. Hemşireler bir tur attırıp yerime yatırmak istediler ben tek başıma yürüdüm çok iyi geldi. Depend al kesinlikle, onların verdiği bezler berbat popoda durmuyo bile.