Bebeğim uyanıkken her emmede kendini geriye atıp ağlıyor farklı pozisyonlarda, dolaşarak müzik açarak her şeyi denedim hep aynı. Uyku arasında emiyor bitek o da çok uzun değil. Sebebi ne olabilir gazı var ilaç kullanıyoruz hep vardı böyle yapmazdı 2 hafta oldu artık 😭