Blge28 ne güzel kendiliğinden bırakmış neden alışmasını istiyorsunuz ki iyi birşey değil sadece bizlere kolaylık oluyo ama onlarda damak diş konuşma geriliği oluşuyor 4-5 yaşında ağzında emzikle gezmesi iyi birşeymi ben birkere vereyim deniyim bakalım alcakmı dedim onuda almadı zaten işime geldi alışmadığı çünkü ilerleyen zamanlarda zor oluyomuş bıraktırmak